Rachunkowość

Księga handlowa

  • rejestracja/aktualizacja danych podmiotów gospodarczych,
  • opracowanie planu kont i polityki rachunkowości dostosowanych do potrzeb jednostki,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • indywidualny opiekun państwa firmy,
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • sporządzanie sprawozdań dla GUS, NBP, rocznych sprawozdań finansowych, okresowych raportów dla zarządu,
  • reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej,
  • współpraca z biegłym rewidentem podczas badania sprawozdań,
  • sporządzanie wniosków kredytowych.

Książka przychodów i rozchodów

  • rejestracja działalności gospodarczej,bieżąca ewidencja dokumentów,
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych ( VAT, PIT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • rozliczenia z ZUS właścicieli firmy,
  • reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej,
  • sporządzanie wniosków kredytowych.

Kadry i płace

  • sporządzanie list płac,
  • rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS,
  • sporządzanie rocznych kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • prowadzenie księgowości płacowej,
  • kompleksowe rozliczanie umów zleceń i o dzieło,
  • opracowanie wszelkiej innej wymaganej dokumentacji związanej z zatrudnieniem.