Rachunkowość
Księga handlowa
- rejestracja/aktualizacja danych podmiotów gospodarczych,
- opracowanie planu kont i polityki rachunkowości dostosowanych do potrzeb jednostki,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- indywidualny opiekun państwa firmy,
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- sporządzanie sprawozdań dla GUS, NBP, rocznych sprawozdań finansowych, okresowych raportów dla zarządu,
- reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej,
- współpraca z biegłym rewidentem podczas badania sprawozdań,
- sporządzanie wniosków kredytowych.
Książka przychodów i rozchodów
- rejestracja działalności gospodarczej,bieżąca ewidencja dokumentów,
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych ( VAT, PIT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- rozliczenia z ZUS właścicieli firmy,
- reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej,
- sporządzanie wniosków kredytowych.
Kadry i płace
- sporządzanie list płac,
- rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS,
- sporządzanie rocznych kartotek wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- prowadzenie księgowości płacowej,
- kompleksowe rozliczanie umów zleceń i o dzieło,
- opracowanie wszelkiej innej wymaganej dokumentacji związanej z zatrudnieniem.